Jouw zoektocht naar de ideale Virtuele ondersteuner eindigt hier
Ben je op zoek naar een manier om meer focus te leggen op de kernactiviteiten van jouw onderneming? Dan is een virtuele ondersteuner wellicht iets voor jou! Een virtuele ondersteuner is een zelfstandig ondernemer die jou als ondernemer werk uit handen neemt, zodat jij je kunt concentreren op wat er echt toe doet: de groei van jouw onderneming.
Een virtuele ondersteuner kan jou helpen bij diverse taken, waaronder: webdesign, grafisch ontwerp, SEO, social media marketing, juridische zaken, marketing en sales ondersteuning, communicatie, communitymanagement en nog veel meer.
Op deze pagina vind je een selectie van virtuele ondersteuners dat zorgvuldig is samengesteld, en zij hebben allemaal de vaardigheden en ervaring om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
Een virtuele ondersteuner is een flexibele oplossing voor ondernemers die op zoek zijn naar een betrouwbare partner op afstand. Door samen te werken met een virtuele ondersteuner, bespaar je niet alleen tijd, maar ook geld. Je hoeft immers geen kantoorruimte, apparatuur of andere bijkomende kosten te betalen.
Of je nu behoefte hebt aan een tijdelijke of langdurige samenwerking, deze virtuele ondersteuners staan voor je klaar. Door jouw taken uit handen te nemen, zorgen zij ervoor dat jij je kunt richten op de groei en ontwikkeling van jouw bedrijf.
Dus waar wacht je nog op? Bekijk de selectie van virtuele ondersteuners en neem contact met op met de VOP Topper voor een kennismakingsgesprek
Dit doet een virtuele ondersteuner
Sanne Bisschops
Hi, ik ben Sanne. Aangenaam kennis te maken.Ik ben 34 jaar oud, geboren en getogen Limburgse en ik ben mama van Jolie (12 jaar) en Jordan (5 jaar). We hebben een vrolijke viervoeter thuis rondlopen genaamd Winnie. In mijn vrije tijd geniet ik ontzettend van uitstapjes maken met mijn gezin, ben ik dol op het lezen van een goed boek en behoort een boswandeling maken tot mijn weekendroutine.
Ik ben lid van de oudervereniging op de basisschool van mijn zoon, super leuk om mee bezig te zijn als echte ''regeltante''.
Ik ben een enthousiaste en gedreven professional met oog voor detail, een te behappen dosis perfectionisme en een passie voor effectiviteit en kwaliteit met uiteenlopende en ruime ervaring in back office werkzaamheden, financiële administratie, communicatie, plannen en tekst schrijven.
Ik word blij van blije mensen en heb een grote liefde voor het helpen van mensen. Werkzaamheden uitvoeren waar ik blij van word, waar mijn passie ligt en waar ik jou in bij kan staan en ondersteunen. Waar ik jou en je onderneming mee vooruit kan helpen.
Ik geloof in de kracht van samenwerking, je hoeft niet alles alleen te doen!
Na jaren in loondienst gewerkt te hebben in verschillende branches op financiële administraties wilde ik iets anders, ik werd te midden van de coronacrisis aangenomen bij een plek waar ik als gast heel graag kwam. Het BloteVoetenPark in Brunssum, een blotevoetenpad met super gezellige horeca-gelegenheid.
Begonnen als administratieve ondersteuning en binnen no-time verantwoordelijk voor het dagdagelijks management van facturatie en inkoopwerkzaamheden tot social media content creëren en daarnaast wanneer nodig klanten bedienen in het restaurant, aansturen op de vloer en aan de kassa als gastvrouw gasten ontvangen en wegwijs maken in het park. Dit is een plek waar ik als mens gelukkig van word en waar ik als werknemer ook echt gelukkig ben geworden. Werken was iedere dag een feest en het vlammetje om voor mijzelf te starten is daar ook gaan branden. De eigenaresse, een jonge hardwerkende onderneemster die dit bedrijf enkele maanden voordat ik in dienst kwam had overgenomen, zo bijstaan in alle operationele zaken en daarmee het bedrijf verder zien groeien en bloeien gaf zóveel energie. Er was zoveel ruimte voor zelfontplooiing dat ik mijzelf en mijn skills zodanig heb kunnen ontwikkelen dat ik de duik in het diepe van de ondernemerswereld durfde te wagen.
Naast Virtuele Vreugde heb ik een parttime baan in loondienst als Customer Service Specialist bij één van de grootste online warenhuizen van Nederland. Super leuk om te doen, omdat ik zo’n regeltante ben die mensen graag ontzorgt is ook dit weer altijd een feestje om klanten verder te helpen, gerust te stellen en problemen op te lossen.
Patricia Heres
Hallo daar! Mijn naam is Patricia Heres, ik ben geboren in 1983 en woonachtig in Landgraaf. Daar ben ik niet geboren, ik ben geboren in het mooie Assen. In het dagelijks leven werk ik als kassamedewerkster in een supermarkt en daarnaast ben ik in april voor mezelf begonnen als blogger, schrijfster en virtueel ondersteuner.Door voor mezelf te beginnen heb ik van mijn passie, namelijk schrijven, mijn werk kunnen maken. Het is natuurlijk mijn vurige hoop om dit fulltime te kunnen gaan doen en met mijn passie mijn leven in te kunnen vullen.
Wanneer je iemand zoekt die goed luistert naar wensen van de klant, dan ben je bij mij aan het goede adres. Ik luister naar je wensen, noteer die voor mezelf en ga pas daarna als voor mij alles duidelijk is voor je aan de slag. Tussendoor communiceer ik altijd over de stand van zaken voordat ik mijn werk naar voldoening aflever.
Angelique Aertssen
Een tijdje terug zei een goede vriendin tegen mij: ‘als jij nog eens je vleugels uitslaat…” Ik ben Angelique Aertssen van Borboleta Projects. Samen met mijn gezin woon ik in het Zeeuwse Goes.Mijn kennis en werkervaring is vrij breed. Na het behalen van mijn HBO-opleiding Personeel & Organisatie heb ik eerst een aantal jaren als freelancer gewerkt in diverse functies op HRM gebied. In 2003 ben ik samen met mijn partner een accountantskantoor gestart en samen hebben we dit kantoor de afgelopen jaren verder opgebouwd tot een bloeiend bedrijf. Naast HRM-werkzaamheden heb ik mij hier ook gericht op office management.
Sinds 2017 verhuur ik onze vakantiewoning in Albufeira, in het zuiden van Portugal. Niet alleen heb ik hierdoor veel geleerd over het ondernemen in het buitenland, maar heb ik ook veel kennis opgedaan met het bouwen van websites en het opzetten en actueel houden van social media.
Begin 2023 was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Met het oprichten van Borboleta Projects (Borboleta is Portugees voor vlinder) sla ik mijn vleugels uit en ben ik gaan werken als virtual assistant. Hierdoor kan ik al mijn kennis en ervaring van de afgelopen jaren gebruiken om jou als ondernemer te ondersteunen, en dit combineren met mijn passie voor reizen. Of het nu gaat om offertes, contracten, backoffice taken, zaken plannen en organiseren of advies geven over welke opleiding, ik zorg er voor dat er overzicht en structuur is en de werkzaamheden op tijd en op een juiste manier gedaan worden.
Ik werk voornamelijk op afstand, maar het is ook mogelijk om af en toe bij jou op locatie langs te komen.
Ik zit altijd bomvol ideeën en enthousiasme. Als ik ergens mijn tanden in zet, laat ik niet meer los. Ik geloof in de kracht van samenwerken, het supporten van anderen en in leren als een continu proces.
Ben je na het lezen van mijn profiel enthousiast en wil je graag kennis maken? Stuur me dan een bericht.
Meta de Wolde
Hoi, ben je op zoek naar ondersteuning voor je (financiële) administratie? Dan ben je bij mij aan het juiste adres. Boekhoudprogramma's zoals Moneybird en Yuki hebben geen geheimen voor mij.Ben je op zoek naar een sociale, authentieke, administratieve duizendpoot, die ervan houdt om complexe problemen op te lossen en die je kan helpen weer grip te krijgen op je administratie, zodat jij je meer kunt focussen op je passie en corebusiness?
Neem contact met me op voor een vrijblijvende kennismaking:
tel. 06-15495345
mail: meta@mjmofficesupport.nl
calendly.com/mjmofficesupport
Denny Hartevelt
Ik zie mezelf als een secretarieel/administratief allrounder met een beetje extra.Mijn ambitie: andere mensen het werk makkelijker maken, ofwel een stevige basis creëren waar andere mensen goed door presteren, dat is waar ik best goed in ben en plezier in schep.
Specialiteiten: alles wat te maken heeft met taal(talen); dingen redelijk snel oppikken; aanpassen aan veranderende omstandigheden.
Kernwaarden: Betrouwbaarheid, humor, integriteit, duidelijkheid, loyaliteit, respect en waardering.
Na het verlies van mijn baan vond ik het tijd om de regie meer in eigen handen te nemen. Daarom heb ik besloten een opleiding tot VA/Virtual Assistant te gaan volgen en per 1 januari 2022 mijn eigen onderneming te beginnen. Als VA bied ik online ondersteuning aan collega-ondernemers op allerlei gebieden. Met name op het gebied van dingen waar zij zelf minder goed in zijn of die hen te veel tijd kosten, zodat hun bedrijf soepel draait en zij zichzelf meer vrij kunnen spelen voor de zaken waar ze zelf in uitblinken.
Daarnaast zet ik graag mijn gevoel voor taal en mijn 'evil eye' in voor bijvoorbeeld proofreading, het redigeren/corrigeren en eventueel (her)schrijven van teksten. Helaas is het nog té vaak zo, dat er in professioneel gepubliceerde teksten (social media posts, websites, blogs, artikelen, advertenties, menukaarten) forse taal- of grammaticale fouten gemaakt worden. Gebrekkige interpunctie is ook een veelvoorkomend fenomeen. Als je mensen/bedrijven erop wijst, wordt het vaak weggewuifd onder het mom van "Ze snappen heus wel wat ik bedoel" en dat zal ook wel zo zijn, maar een professionele indruk maakt het allerminst. En dat terwijl het een kleine moeite is er even iemand naar te laten kijken om nou net die missertjes -hoe klein ook- eruit te halen.
Ik werk bij voorkeur en in principe vanuit huis, maar af en toe op locatie (mits binnen een redelijke afstand van mijn eigen locatie) is -indien echt noodzakelijk- ook mogelijk.
Ben vrij flexibel in mijn uren/werktijden en in overleg ook 's avonds of in het weekend inzetbaar.
*] In het ‘talige’, dat ik het allerleukste vind om te doen kan ik o.a. de volgende services aanbieden:
• Redigeren, corrigeren en/of (her)schrijven van online en offline teksten als correspondentie, rapporten, rapportages, blogs, e-books, mail(campagnes), brochures, flyers, advertenties;
• Opmaken van documenten voor publicatie;
• (Her)schrijven van webteksten;
• (Her)schrijven, opmaken en verzenden van nieuwsbrieven;
• Niet-beëdigde vertalingen van teksten (niet gecompliceerd, geen technisch jargon): NL>EN v.v., NL>FR v.v., NL>DU v.v..
Angelique Huynen-Coumans
Ik ben Angelique Huynen-Coumans, energiek, humor en durf, dat zijn een paar kernwoorden die mij typeren. Maar relatiegericht, groot leervermogen en ondernemend mogen zeker niet ontbreken.De dierbare familie en vrienden heb ik graag om mij heen voor gezelligheid onder het genot van een hapje en een drankje. Die momenten met mijn achterban koester ik dan ook enorm. Ik sta positief in het leven, ben een echte levensgenieter en ik werk vanuit mijn hart.
Drie waarden die ik belangrijk vind:
1. Ik zeg wat ik doe en ik doe wat ik zeg
2. Open-, eerlijk en directheid
3. wederzijds vertrouwen
WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET
Ik ben Angelique Huynen-Coumans, 40 jaar, getrouwd en we wonen heerlijk landelijk in Nuth met onze zwarte kat. Een levensgenieter, een harde werker en een echt een mensen mens. Een fijne achterban om mij heen van man, familie en vrienden om samen van de kleine dingen te genieten.
Ik heb het vbo en mbo doorlopen om uiteindelijk bij de opleiding hbo-communicatie uit te komen. Afgestudeerd in 2008 en in 2020 heb ik mijn skills verder uitgebreid en de Hbo-opleiding Online Marketing met succes afgerond.
Vele jaren heb ik met heel veel plezier via detachering of dienstverband bij vele mooie bedrijven gewerkt. Zo kon ik een bredere basis leggen en veel meer kennis/best practices opdoen. De nationale en internationale bedrijven waar ik onder andere in de keuken heb mogen kijken: Eurocontrol, Valeo Service, Merit Medical, Sitech Service, Medtronic, Doc Morris, Sevagram.
DIT WIL IK
Een bijdrage leveren aan de uitwerking van creatieve ideeën. Met een gezonde dosis lef en humor de zichtbaarheid en naamsbekendheid van bedrijven creëren en verbeteren. Jouw werk uit handen nemen.
Ondernemend, regelaar en een doener. Met het oog op kwaliteit en mijn vindingrijkheid kijk ik naar de mogelijkheden en werk ik oplossingsgericht voor het beste resultaat. Mijn sociale, positieve en enthousiaste instelling draagt bij aan een duurzame relatie.
Wat doe ik graag in mijn vrije tijd?
Ik houd van gezelligheid, goed gezelschap om mij heen, lekker eten onder het genot van een goed wijntje. Ik waardeer een goed boek en goede muziek. Van Armin van Buren tot Bløf. Daarnaast ben ik sportief (wandelen, hardlopen, zwemmen, skiën). Ook ben ik een verenigingsmens en help ik hun een handje waar nodig is.
This is me, kort samengevat!
Leonie Kengen
Ik bied maatwerk aan kleine ondernemers met een groeiwens en die vastlopen met hun onderneming. Enerzijds door praktische ondersteuning te bieden en werkzaamheden uit handen te nemen.Anderzijds door het werk te organiseren en bedrijfsprocessen te structureren.
Met mijn bedrijfskundige achtergrond, analytisch vermogen én organisatievaardigheden zorg ik dat de ondernemer meer rust en meer ruimte ervaart om verder te groeien.
Mijn garantie aan de ondernemer is:
meer structuur in de onderneming en meer rust voor de ondernemer.
Heb je een groeiwens, maar loop je ergens mee vast?
Maak dan nu met mij een afspraak voor een gratis strategiegesprek.
Samen kijken we wat ik voor jou kan betekenen en krijg je direct bruikbare tips!
Stuur je email naar info@leoniekengen.nl, of bel: 06 16684243.
Marieke Janssen
Ik ben Marieke en ik help ondernemers op gebied van o.a. social media marketing. Daarnaast ben ik erg technisch en het maken van funnels voor emailmarketing geeft mij ook ontzettend veel energie! Dit doe ik nu sinds juni 2021.Het probleem wat mijn klanten ervaren is dat ze niet weten wat ze moeten doen om goed zichtbaar te zijn. Ook is het technische gedeelte niet aan hun besteed.
De oplossing voor dit probleem ben ik dus! Niet meer uren bezig met iets wat toch niet lukt. Of er gewoon al niet aan beginnen, terwijl je weet dat marketing zo belangrijk is!
Wat mij zo uniek maakt is dat ik altijd enthousiast ben. Jij krijgt energie van mij, omdat ik een deel frustratie bij je weg neem, maar ook door mijn aanwezigheid. Ik help je naast mijn expertises ook doordat we lekker kunnen sparren over het ondernemerschap.
Natascha Tempelaar
Ik ben de persoon die jou alles uit handen neemt mbt de salaris-en personeelsadministratie. Heb je ondersteuning nodig of wil je er helemaal niet meer mee bezig zijn? Zoek je een klankbord, vraagbaak of sparringpartner?Wil je eens kijken of de salarisadministratie efficiënter kan, de processen verbeterd kunnen worden of heb je een project waar je niet aan toe komt? Ik kan het allemaal van je overpakken.
En: meer tijd om te genieten van het leven.
Ik ben zelf multipassionate en weet dus hoe je denkt. Je hoeft het niet alleen te doen!
Anita van den Berg
Hoi, zoek je voor je voor jouw bedrijf de persoon die zorgt dat je website, je online leeromgeving en/of e-mailmarketing geregeld is en ook technisch goed gekoppeld staat?Hoi, zoek je voor je voor jouw bedrijf de persoon die zorgt dat je website, je online leeromgeving en/of e-mailmarketing geregeld is en ook technisch goed gekoppeld staat?
Esther Bos
Als zelfstandig ondernemer ondersteun ik drukke ZZP en MKB-ondernemers met social media support/beheer en secretariële, administratieve zaken, zoals notuleren, redigeren, archiveren en vertalingen.Hoi, ik ben Esther Bos, virtueel assistent, aangenaam en leuk om kennis te maken.
Ik ben geboren in Groningen, afgestudeerd in Haarlem, en inmiddels woon ik al een tijdje samen in het mooie Etten-Leur, in West-Brabant. Ik hou van reizen, sporten zoals Zumba, yoga, voetbal en Formule 1.
Ik ben gek op taal, lezen en muziek, en ik ben altijd nieuwsgierig en leergierig om nieuwe dingen te zien, te leren en te ontdekken. Ik ben een doorzetter, doortastend, behulpzaam, stipt, secuur en ik denk altijd in oplossingen. En heel belangrijk: ik heb een goed gevoel voor humor.
De afgelopen 20 jaar heb ik gewerkt in de (zakelijke) dienstverlening in de reiswereld. Daar heb ik veel geleerd en veel (administratieve) ervaring op gedaan in diverse facetten.
Mijn werk doe ik altijd met heel veel plezier en passie. In 2021 heb ik de eerste stappen gezet om mijn eigen bedrijf op te zetten.
Als zelfstandig ondernemer ondersteun ik drukke ZZP en MKB-ondernemers met social media support/beheer en secretariële, administratieve zaken, zoals notuleren, redigeren, archiveren en vertalingen.
Ik hou ervan om mensen te helpen. Mensen ondersteunen waar ze echt iets aan hebben, geeft mij een positief gevoel en een gewenste bijdrage aan het ondernemen. Iedere ondernemer wil graag een goede, betere balans tussen werk en privé-situatie, meer plezier in het ondernemen zelf en meer kunnen focussen op de kern van het bedrijf. Wanneer je extra hulp nodig hebt, dan ben ik er graag om je van dienst te kunnen zijn.
Neem vrijblijvend contact met mij op.
Lilian Spaans
Als technisch VA richt ik me op jou, de multipassionate. Ik kan je helpen met het bouwen en onderhouden van je website, het maken en instellen van e-mailfunnels, het maken en inplannen van social media, het maken van planningen en andere ondersteunende werkzaamheden. Jij bepaalt waar je hulp bij nodig hebt, hoe lang en hoe vaak. Niemand kent je tenslotte beter dan je jezelf kent.Besteed de werkzaamheden uit die je te veel energie kosten, die je niet leuk vindt, maar wel noodzakelijk zijn en/of de werkzaamheden die je (nog) niet zelf kunt. Zo houd je energie over om aan je klanten te besteden en aan de werkzaamheden die jij leuk vindt om te doen en waar je juist energie van krijgt.
Het resultaat: meer tijd om al je ideeën uit te werken, meer tijd om te besteden aan jouw klanten, meer uren voor jou in een dag, meer rust en meer focus.
En: meer tijd om te genieten van het leven.
Ik ben zelf multipassionate en weet dus hoe je denkt. Je hoeft het niet alleen te doen!
Marcella Achterberg
Hoe zou het voor jou zijn als jij je kunt richten op de dingen waar jij goed in bent en ik kan je helpen met de dingen waar jij een energielek van krijgt?Je bent ondernemer geworden, omdat je wilt doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent, maar:
* Je wilt een weggever aanbieden met een mooie uitstraling in jouw eigen huisstijlkleuren.
* Je hebt een werkboek nodig voor de cursus die je aan het maken bent.
* Je wilt brochures hebben in jouw eigen huisstijl.
* Je gaat binnenkort een masterclass geven en je wilt daarbij mooie slides laten zien.
* De telefoon staat niet stil.
* De mailbox stroomt over.
* De agenda staat te vol.
Dit is nou precies wat je niet leuk vindt om te doen, jij krijgt hier een energielek van!!
Hoe zou het voor jou zijn als jij je kunt richten op de dingen waar jij goed in bent en ik kan je helpen met de dingen waar jij een energielek van krijgt?
Wat levert het op?
* Jij houdt tijd en energie over om AAN je bedrijf en VOOR je klanten te werken.
* Het levert je meer geld op, want je trekt meer klanten aan door de uitstraling van jouw documenten.
* Je hebt meer plezier in je werk, want je doet wat je leuk vindt en waar je goed in bent.
* Je bent weer baas over jouw agenda.
* Je hebt meer structuur in jouw werkzaamheden.
Ik kan jou helpen om te krijgen wat jij wenst!!
Plezier in je werk en dat levert de mooiste resultaten op!
Sandra Meessen
Hoi, Sandra hier, technisch VA en ik help jou jouw funnels van kop tot staart technisch in te richten.Om je gratis weggever te promoten, om aanmeldingen en followup voor je webinar te regelen, om je online cursus, fysieke event of masterclass te verkopen.
WordPress website in Divi of Elementor gebouwd, ActiveCampaign/Mailblue voor je emailmarketing, WooCommerce/Mollie webshop, Learndahs of Thrive academie en je webinar of masterclass in WebinarGeek.
Hulp nodig? Call me!
Martine Houet
Ik ben Martine Houët, gepassioneerd ondernemer en Virtueel Ondersteuner. Ik help ambitieuze coaches, trainers en therapeuten bij het aanbrengen van structuur in hun onderneming en neem de online zichtbaarheid uit handen.Ik ontwikkel en ontwerp content voor hun social media en zorg dat dit op de juiste kanalen en op de juiste momenten geplaatst wordt zodat zij meer zichtbaar worden en hiermee leuke en passende klanten aantrekken.
Daarnaast kan ik ondersteunen bij administratieve werkzaamheden zoals dossiers, agenda’s en mailboxen beheren en structureren. Hiermee houden ze meer tijd over om die leuke klanten ook daadwerkelijk te kunnen helpen en dicht bij hun passie te kunnen blijven.
Karin de Wit
Steeds VAKER het gevoel te weinig tijd en focus te hebben voor je bedrijf. En op zoek naar een betrouwbare, integere en duidelijke manier om zaken uit te besteden?
Ik ben Karin van VAKER Business Support, de flexibel inzetbare Virtuele Assistent die structuur geeft aan jouw backoffice met Kwaliteit en Eerlijkheid zodat het door jou gewenste Resultaat direct zichtbaar is.
Ik ontzorg je graag met de taken die jou veel tijd kunnen besparen zodat jij meer tijd vrij hebt om je bezig te houden met wat voor jou belangrijk is. Met andere woorden; ik zorg ervoor dat op de achtergrond alles op rolletjes verloopt.
Waar kun jij mij voor inschakelen:
- (Back) office support
- Sales en Projectondersteuning
- Social media posts
Kirsten Kuperus
Als ondernemer bent u gestart met het uitvoeren van het werk waar u goed in bent. Maar bij ondernemen komt veel meer kijken dan alleen maar het werk waar u zich op wilt richten. Of u bent al zoveel gegroeid als ondernemer dat de "randzaken" meer energie kosten dan u zou willen.
Als VA, virtueel assistent, sta ik klaar om u en uw bedrijf hierbij te ondersteunen zodat u zich weer kunt richten op de zaken waar u energie van krijgt!
Celine Kloos
Als VA bied ik de oplossing om u uw ambities te laten waarmaken, door het uit handen te nemen van tijdrovende taken.
Heb je meer tijd nodig voor taken die direct bijdragen aan de groei van je bedrijf? Of heb je hulp nodig bij taken waar je tegenop ziet? Dan bied ik de oplossing!
Ik bied diensten aan voor secretariële en administratieve ondersteuning.
Daarnaast ook voor het organiseren van events of trainingen.
Miranda Koreman
Ik ben startende Virtueel Assistent en mijn bedrijfsnaam is Regelaresse. Ik ben dus inzetbaar om te regelen, organiseren, structureren en creëren.Dat houd in dat ik Allround secretaresse ben en dat ik ook websites vormgeef en update.
Ook voor allerlei werkzaamheden op het gebied van vormgeven kan ik voor ingezet worden (in de huisstijl en kleuren van de ondernemer).
Denk hierbij aan het ontwerpen van o.a. weggevers voor email marketing, werkboeken, nieuwsbrieven.
Ook voor Email marketing ben ik inzetbaar via Social Media of Mailblue.
Jolanda van der Hoek
Mij kun je inschakelen voor office support, Social Media beheer, webdesign en e-mailmarketing.
Ik vind het erg belangrijk dat er een wederzijdse klik is. Ik werk vanuit mijn gevoel, op basis van vertrouwen, respect, openheid en eerlijkheid.
Vanuit hier groei je naar elkaar toe en is er een goede basis voor een prettige en langdurige samenwerking.
Sabine Keurntjes
Het kost veel tijd om die administratie goed in te richten en bij te houden. Helemaal als die administratie niet zo jouw ding is kost het veel energie en tijd.Tijd die je ook goed kan besteden aan jouw vak en het tactische inkoopproces. Het uitbesteden van de inkoopadministratie levert je alleen daarom al veel op. Jij kan je focussen op de afspraken met leveranciers en je hebt altijd een actueel beeld van de cijfers.
Een inkoopassistent is meer dan een administratief medewerker.
Als Virtual Purchase Assistant ben ik niet alleen jouw sparringpartner op het gebied van inkoop. Ik beheer op afstand de (inkoop)administratie en ik heb alle kennis en ervaring in huis om voor jou het inkoopproces te optimaliseren of in te richten.
Op afstand, zodat je geen kosten aan een extra werkplek hebt. En je betaalt alleen de uren die ik voor je aan het werk ben.
Inkoopondersteuning als het nodig is
Mijn dienstverlening is maatwerk. Wanneer je besluit om (een deel van) de operationele inkoop aan mij uit te besteden, gaan we samen kijken wat nodig is. Iedere ondernemer of inkoper heeft een andere ondersteuningsbehoefte en elke samenwerking ziet er dus anders uit. Ik hou ervan dat ik daar als VPA flexibel op kan inspelen.
Renee Descendre
Enthousiaste VA & Tekstschrijver die buiten de lijntjes durft te kleuren!Hoe vaak denk jij, "oh ja!" per dag? Die oh ja-momenten, wil ik graag voor mijn opdrachtgevers verzorgen.
Dus zoek jij iemand voor het schrijven of redigeren van blogs, social media posts, teksten, nieuwsbrieven?
Wil je ontzorgd worden in klantcontact, vormgeving van documenten, databasebeheer, het bedenken en creëren van content voor je website en social media?
Deze zaken en nog meer, Oh ja! VA & Tekstschrijver staat voor je klaar.
*Ik ben jouw Oh ja! en sta graag voor je klaar. Op afstand of indien gewenst op locatie.

Word zichtbaar voor opdrachtgevers door jouw profiel op deze pagina aan te bieden.
Laat aan de hand van een stevige (video)pitch zien wie je bent, wat je doet en welk probleem jij voor de opdrachtgever kunt oplossen.
Klik op onderstaande knop om je GRATIS in te schrijven